niedziela, 16 czerwca 2013

Sixteen

-Gdy mnie obejmujesz, czuję, że żyję. Wiedziałam, że od razu staniemy się jednością,
od razu.Od pierwszego spojrzenia poczułam energię promieni słońca. Ujrzałam życie w twych oczach.- Przekonywałam go, upajałam kłamstwem ile się dało. Stał tak bezczynnie, a ja dotykałam jego policzka. Był na skraju przebaczenia. I to zrobił. W geście poddania się, nie wystawił białej flagi tylko mnie pocałował. Podniósł i obrócił wokół siebie.

Wydawał się taki szczęśliwy, szkoda że musi cierpieć. 
- Nie potrafię się długo gniewać. To normalne, że to było duże przeżycie dla ciebie. - słuchałam jego przemowy już stojąc na ziemi - rozmumiem, że to był szok dla ciebie, Skoro był to twój pierwszy raz, a wiem ile to znaczy, nie wyjaśniliśmy sobie nawet czy jesteśmy razem.
- No tak ... czekaj... ty myślisz, że byłam dziewicą ?? - No normalnie nie wieżę.Nie dał rady ukryć swojego zmieszania.
Zawstydził się.
- A nie ? - jego twarz wyglądała jak moja w chwili opuszczenia domu Ladij'a. Była cała czerwona, a wzrok miał utkiwiony w podłodze. Temat seksu był dla niego czymś niedorzecznym, nadal był kimś kto zjada szarlotkę wraz z babcią w niedzielne popołudnie. Nie był tym, którego chciałam. Jeszcze.
- Nie no oczywiście ... dlatego ... ymm ... przestraszyłam się ... musiałam pojechać do przyjaciółki ... - jąkałam się. Odrazu mnie przytulił, a ja już wiedziałam że jest mój, że mi wybaczył. 

Łgałam jak z nut. Zrobię wszystko aby go zniszczyć, zrujnować a następnie stworzyć wymarzonego faceta który wie co robi i już nigdy mnie nie skrzywdzi.
Dlatego przeszliśmy do fazy drugiej. Ma za zadanie poznać mój świat i naszkicowac swój na kształt mojego. Stanie się kimś lepszym od innych. Stanie się mną.

~^~
Zwykłe CZYTAM - bardzo proszę

czytasz=komentujesz 






~^~
Zwykłe CZYTAM - bardzo proszę

czytasz=komentujesz 


Mam do Was ogromną prośbę! JEŚLI CZYTASZ TEGO BLOGA, PROSZĘ SKOMENTUJ, CHCĘ 

ZOBACZYĆ JAK DUŻO WAS JEST! 

JEŚLI PODOBA CI SIĘ BLOG - PROSZĘ ZAOBSERWUJ GO!


JEŚLI PODOBA CI SIĘ OPOWIADANIE,ROZDZIAŁ - SKOMENTUJ!

2 komentarze:

  1. Ciekawe co ona z nim zrobi <33333
    Czekam na nn <3

    OdpowiedzUsuń
  2. przeczytałam całe twoje opowiadanie i bardzo mi się podoba czekam nn! :)

    OdpowiedzUsuń