poniedziałek, 10 czerwca 2013

Eight

WYSTĘPUJĄ TREŚCI +18

Gdy dochodzi, wykrzykuje moje imię, pchając mocno, by chwilę później znieruchomieć.

Wciąż dyszę próbując spowolnić oddech i łomoczące serce, a moje myśli są nadzwyczaj uporządkowane, jakby się nic nie stało.Otwieram oczy. On podciąga się na łokciach, podnosi powieki i patrzy na mnie łagodnie. Nadal jest we mnie. Pochylając się, delikatnie składa pocałunek na moim czole i powoli się wysuwa. Natychmiast wstałam, podciągnęłam szorty i wyszłam. 

Tak wyglądał moje sześć miesięcy od słynnej gazety i słynnego wybryku grzecznego Justina, przez co musiał zmienić wizerunek. 

I chyba mu to pasuje.
Głośnie imprezy, szybkie samochody i kobiety na jedną noc - nauczyłam go swojego życia. Nie czuje się winna, bo ktoś prędzej czy później musiał to zrobić, a sam by się do tego nie zabrał. 

Całe piętro hotelu "Grand Hotel Continental " było dla mnie i moich towarzyszy trasy. 

W Sienie mam ostatni przystanek koncertowy, to oni są moim ostatnim obiektem na mapie . Niedługo święta więc się ciesze, że nie będę jeździć po całym świecie, tylko odpocznę z PRZYJACIÓŁMI, bez rodziny. Nie jestem rodzinną osobą, zamiast lecieć do Miami do państwa Smith, wolę polecieć na Kanary.

Wolność, alkohol, wolność, niezobowiązujący seks i wolność. 


Gdy wyszłam z mojego pokoju, była już 4 w nocy, ale usłyszałam ciche rozmowy, coś w tylu płaczu i przez framugę drzwi zobaczyła zapalone światło u Melissy .

Taa pewnie znowu wypłakuje swojego byłego i oskarża wszystkich mężczyzn o bycie kłamcami i szumowinami. 
~^~
Zwykłe CZYTAM - bardzo proszę

czytasz=komentujesz 


~^~
Zwykłe CZYTAM - bardzo proszę

czytasz=komentujesz 
~^~
Zwykłe CZYTAM - bardzo proszę

czytasz=komentujesz 

~^~
Zwykłe CZYTAM - bardzo proszę

czytasz=komentujesz 



~^~
Zwykłe CZYTAM - bardzo proszę

czytasz=komentujesz 
Dziękuję za wsparcie.  Będę pisać, bo nie mogę wyobrazić sobie mojego życia bez tego. 

2 komentarze: