sobota, 25 maja 2013

Two

Jutro już nadchodzi jeden z dni które kocham.
Jutro już mam prowizoryczne wolne.

Tak jak większość sław w te prowizoryczne dni wolne wybieram się na mecz, ale z jaką ochotą!

Mecze NBA All-Star są wielka gratką dla fanów koszykówki. Gdy rozpoczyna się sezon koszykarski na mecze przychodzą gwiazdy typu P. Diddy czy Kanye West.
Pokazują się gwiazdy mniej czy bardziej znane wraz z rodziną, przyjaciółmi. Zasiadają w pierwszych rzędach i obserwują, a jak kamery ich nie obserwują to tweetują lub zajmują się promowaniem własnej osoby.

Tak jak już wspomniałem wybieram się z wielka ochotą, ponieważ najważniejsze mecze otwierają, najważniejsze gwiazdy, a w tym roku będzie to moja idolka. Dziś zrobię wszystko żeby ją poznać.

Punkt godzina 15:00 rozpocznie się ballada dla moich uszu, a punkt godzina 16:00 zasiądzie obok mnie. Aby dostała miejsce obok mnie, zajęło mi to trzy godziny proszenia przez telefon i niezłą łapówkę, ale warto było. Zaciesz mam ogromny, a jedyne co mnie dzieli  od godziny 15:00, a następnie godziny 16:00 to fakt, aby znaleźć swoje miejsce w loży dla VIP'ów. 

~^~
Zwykłe CZYTAM - bardzo proszę.


1 komentarz:

  1. za krótkie torche te rzodziały :D ale fajne xd

    OdpowiedzUsuń