wtorek, 28 maja 2013

Five

Wykąpałem się, zjadłem kolację, pograłem na Xboxie. Czego jeszcze chcieć od życia? 
No tak. 
Została jeszcze karteczka, która ciążyła moje spodnie. Chodząc z nią czułem jak bym miał z dziesięć kilo więcej w gaciach. Taka malutka karteczka rozpraszała mnie na każdym kroku. Kenny mówił coś do mnie, a ja obmyślałem plan co i kiedy napisać do uroczej panny Gomez. 

Siedziałem i myślałem do północy. Zawsze mama powtarzała, że ja mogę myśleć całymi dniami i nocami i nie czuję zmiany godziny. Aktualnie zbliżał się następny dzień, czyli nie pomyślała by o tym, że jestem natrętny. 

W końcu to już następny dzień.


-------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Nadawca: Justin Bieber
Temat: Masz ochotę? 
Data: 10 czerwca 2011, 00:07
Adresat: Selena Gomez

Miałabyś ochotę gdzieś ze mną pójść jutro, znaczy dzisiaj ? 



Justin Bieber 
twój wielki fan i wielbiciel.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Spontan, ale czuję się jakby to był mój obowiązek. Tak. Moim obowiązkiem było do niej napisać. Sprawdzić czy wszystko w porządku . Czy nie potrzebuje pocieszenia, czy się jej nudzi.


Na odpowiedz czekałem do drugiej.

Na marne.


11 czerwca 2010


----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Nadawca: Selena Gomez
Temat: Chętnie
Data: 11 czerwca 2011, 18:34
Adresat: Justin Bieber

Bardzo Cię przepraszam. Nie miałam kiedy odpisać. 


Mam nadzieje, że to nie zmieniło twojej decyzji co do naszego spotkania.


Może jeszcze dziś ? 

Selena Gomez 
xxx
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



~^~
Zwykłe CZYTAM - bardzo proszę

czytasz=komentujesz 




~^~
Zwykłe CZYTAM - bardzo proszę

czytasz=komentujesz 





~^~
Zwykłe CZYTAM - bardzo proszę

czytasz=komentujesz 

6 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Aż mi się gorąco zrobiło. DZIĘKUJE, że wpadłaś do mnie.

      Usuń
  2. Mają być razem bo jeszcze nie wiem ci jest w nn bo dopiero od dziś czytam .

    OdpowiedzUsuń
  3. czytam ;)
    i nadal bedę czytać (jak nadal będzie fajnie ;p ) tylko nie chce mi się za każdym razem pisać ;p dopiero od dziś czytam po obejrzeniu traileru do tego opowiadania wykonanego przez moją przyjaciółkę <3

    OdpowiedzUsuń
  4. czemu selena to riri ? Sory ale właśnie zaczęłam czytać .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do głównej bohaterki należy tylko imię Selena. Całe zachowanie i wygląd przybiera od Robyn.

      Usuń