niedziela, 19 maja 2013

PROLOG

Jak zwykle po każdej Gali żyje myślą, że ją poznam. Jest moją idolką, moim Bogiem.
Mając lat 19 umiera się z podniecenia do każdej dziewczyny, ja potocznie mówiąc umieram do tylko jednej.

Mieszkając w Stratford, gdy miałem 12 lat stałem się jej fanem i nic-jak to mówiła mama-nie mogło mnie wyprowadzić ze sklepu gdy leciała jej piosenka. To ona co roku zdobywa Grammy i to ona bije wszystkich na głowę swym wokalem. 


W wieku lat 9 zaczęła swoją karierę. Zaczęło się nie od drobnych ról drugoplanowych tylko jak przystało na córkę Willa Smitha od głównych ról.

Z tą córka to jest trochę skomplikowane. Jak donosi sama moja Bogini, została podrzucona do domu dziecka gdy miała zaledwie miesiąc. W tym samym czasie bezdzietni państwo Smith, poszukiwali dziecka do adopcji. Jada- teraz nazywana mama Smith przez fanów najważniejszej osobistości świata- była bezpłodna- bynajmniej taką diagnozę przedstawili lekarze- więc postawili na adopcje.
Coś poniosło ich do do akurat tego domu dziecka. 
Selena od zawsze była bardzo otwartym, szalonym i bardzo ruchliwym dzieckiem. To właśnie przykuło uwagę pracownic domu dziecka. To z nią były największe kłopoty i to ona tłukła wszystkie doniczki i wazy tańcząc. Opiekunki chciały się jej jak najszybciej pozbyć, więc zrobiły wszystko aby adopcja się udała. I tak roczna Selena Gomez znalazła się  pod opiekę państwa Smith.
Rodzice Seleny myśleli, że to tylko zabawa gdy ona przed lustrem w wykonywała najtrudniejsze dźwięki wokalne. Bardzo przyjaźnili się Michaelem Jacksonem. Ten gdy posłuchał jej powiedział, że bierze ja pod swoje skrzydła. 

Karierę wokalną zaczęła dużo później-a jej mentorem i ojcem muzycznym stała się największa gwiazda pop- Michael Jackson- niż zaczęła pojawiać się na najważniejszych premierach kinowych świata. Mając lat 12 nagrała pierwszy utwór. Zawojowała światem i to wtedy każdy wiedział, że jeśli chce się przebić do świata aktorskiego albo muzycznego, musi się ostro podlizać 12-latce. Największe wytwórnie płytowe błagali o nagranie w ich studiu. 


Teraz jest w moim wieku, ja nazywam się Justin Bieber, a oto nasza historia.



 

Jeśli jesteś zainteresowany dalszą historią, napisz po prostu w komentarzy _ CZYTAM_
w tedy będę wiedziała, ze ktoś czuwa ze mną.

2 komentarze: